דף הבית » מומלץ בהקדם » מה קורה אם אתה מגיע לשדה התעופה עם דרכון לא חוקי?

מה קורה אם אתה מגיע לשדה התעופה עם דרכון לא חוקי?

מה קורה אם אתה מגיע לשדה התעופה עם דרכון לא חוקי?

מהו דרכון לא חוקי?

דרכון פסול הוא דרכון שפג תוקפו, בוטל או שלא התקבל בדרך אחרת כצורת זיהוי תקפה. חשוב לבדוק את תאריך התפוגה של הדרכון לפני הנסיעה, שכן מדינות רבות לא יאפשרו כניסה עם דרכון שפג תוקפו. בנוסף, אם הדרכון שלך נשלל, לא תורשה להיכנס למדינה.

מה קורה אם אתה מגיע לשדה התעופה עם דרכון לא חוקי?

אם תגיעו לשדה התעופה עם דרכון לא חוקי, סביר להניח שכניסתכם תימנע. בהתאם למדינה, אתה עלול להיעצר ולחקור על ידי רשויות ההגירה. במקרים מסוימים, אתה עלול להיות מגורש בחזרה לארץ הולדתך.

מה לעשות אם יש לך דרכון לא חוקי

אם אתה מבין שהדרכון שלך לא תקף לפני הגעתך לשדה התעופה, עליך ליצור קשר עם השגרירות או הקונסוליה של המדינה בה אתה מבקר. ייתכן שהם יוכלו לספק לך מסמך נסיעה זמני שיאפשר לך להיכנס לארץ. אם אתה מבין שהדרכון שלך אינו תקף לאחר הגעתך לשדה התעופה, עליך ליצור קשר עם השגרירות או הקונסוליה של המדינה בה אתה מבקר. ייתכן שהם יוכלו לספק לך מסמך נסיעה זמני שיאפשר לך להיכנס לארץ.

מה לעשות אם נמנעת כניסה

אם נמנעת כניסה עקב דרכון לא חוקי, עליך לפנות לשגרירות או לקונסוליה של המדינה בה אתה מבקר. ייתכן שהם יוכלו לספק לך מסמך נסיעה זמני שיאפשר לך להיכנס לארץ.

כיצד להימנע ממצב של דרכון לא חוקי

הדרך הטובה ביותר להימנע ממצב של דרכון לא חוקי היא לוודא שהדרכון שלך מעודכן לפני הנסיעה. בדוק את תאריך התפוגה של הדרכון שלך וודא שהוא תקף לפחות שישה חודשים לאחר תאריך החזרה המתוכנן. בנוסף, ודא שהדרכון שלך לא נשלל או לא תקף בדרך אחרת. אם אתם נוסעים למדינה שדורשת ויזה, ודאו שיש לכם את המסמכים הדרושים ושהם מעודכנים. בנוסף, ודא שיש לך את כל המסמכים הדרושים לכניסה, כגון הוכחת ביטוח בריאות והוכחת כספים. הגעה לשדה התעופה עם דרכון לא חוקי יכולה להיות חוויה מלחיצה. עם זאת, על ידי נקיטת הצעדים הדרושים כדי לוודא שהדרכון שלך בתוקף ושיש לך את כל המסמכים הדרושים לכניסה, אתה יכול למנוע מצב זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן