דף הבית » מומלץ בהקדם » מה קורה אם אתה בולע אלכוהול?

מה קורה אם אתה בולע אלכוהול?

מה קורה אם אתה בולע אלכוהול?

מהו אלכוהול לחיצה?

אלכוהול לשפשוף, הידוע גם כאלכוהול איזופרופיל, הוא פריט ביתי נפוץ המשמש לניקוי וחיטוי. זהו נוזל שקוף בעל ריח חזק ודליק מאוד. הוא נמכר בדרך כלל בריכוזים של 70% אלכוהול במים. אלכוהול לשפשוף אינו זהה לשתיית אלכוהול, כגון בירה, יין או משקה חריף, שהוא אלכוהול אתילי.

מה קורה אם אתה בולע אלכוהול?

בליעת אלכוהול יכולה להיות מסוכנת מאוד ואפילו קטלנית. זה יכול לגרום לנזק חמור למערכת העיכול, כולל כוויות בפה ובגרון, כאבי בטן, בחילות, הקאות ושלשולים. במקרים קיצוניים, זה יכול להוביל לתרדמת ומוות. אם אתה או מישהו אחר בלעת אלכוהול, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי. הרופא עשוי לתת לך או לאדם שבלע את אלכוהול השפשוף תרופה כדי לעזור להפחית את תחושת הצריבה ותסמינים אחרים.

מהם הסיכונים של בליעת אלכוהול?

בליעת אלכוהול יכולה להיות מסוכנת מאוד ועלולה להוביל לבעיות בריאותיות חמורות. זה יכול לגרום:

  • כוויות בפה ובגרון
  • כאבי בטן
  • בחילה והקאה
  • שִׁלשׁוּל
  • נזק לכבד ולכליות
  • תרדמת
  • מוות

בנוסף, שתיית אלכוהול עלולה להוביל להרעלת אלכוהול, שעלולה לגרום לבלבול, קשיי נשימה ואפילו מוות.

מה עליך לעשות אם אתה בולע אלכוהול?

אם אתה או מישהו אחר בלעת אלכוהול, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי. הרופא עשוי לתת לך או לאדם שבלע את האלכוהול תרופה כדי לעזור להפחית את תחושת הצריבה ותסמינים אחרים. כמו כן, חשוב להימנע משתיית אלכוהול נוספת. אם אתה או מישהו אחר בלעת כמות גדולה של אלכוהול, חשוב להתקשר למוקד 911 או למרכז בקרת הרעל המקומי שלך מיד.

סיכום

בליעת אלכוהול יכולה להיות מסוכנת מאוד ואפילו קטלנית. זה יכול לגרום לנזק חמור למערכת העיכול, כולל כוויות בפה ובגרון, כאבי בטן, בחילות, הקאות ושלשולים. אם אתה או מישהו אחר בלעת אלכוהול, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי. למידע נוסף על הסיכונים של בליעת אלכוהול, צפה בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן