דף הבית » המלצות העורכים » מה קורה אם אני קונה עם PayPal ואין יתרה?

מה קורה אם אני קונה עם PayPal ואין יתרה?

. מה קורה אם אני קונה עם PayPal ואין יתרה?

מה קורה אם אני קונה עם PayPal ואין יתרה?

אם אתה קונה משהו עם PayPal ואין יתרה, העסקה תידחה. המשמעות היא שהרכישה לא תושלם והכסף לא יועבר מחשבון ה-PayPal שלך למוכר. כאשר אתה קונה משהו עם PayPal, הכסף נלקח תחילה מיתרת PayPal שלך. אם אין יתרה, PayPal תנסה לקחת את הכסף מחשבון הבנק או כרטיס האשראי המקושרים שלך. אם אין כסף בחשבון הבנק או בכרטיס האשראי שלך, העסקה תידחה.

כיצד להימנע מקנייה בפייפאל וללא יתרה

הדרך הטובה ביותר להימנע מקנייה עם PayPal וללא יתרה היא לוודא שתמיד יש לך מספיק כסף ביתרת PayPal שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי העברת כסף מחשבון הבנק או כרטיס האשראי שלך לחשבון PayPal שלך. אתה יכול גם להגדיר תשלום חוזר מחשבון הבנק או כרטיס האשראי שלך לחשבון PayPal שלך. זה יבטיח שתמיד יהיה לך מספיק כסף ביתרת PayPal כדי לכסות כל רכישה שתבצע.

מה אם אין לי מספיק כסף ביתרת PayPal?

אם אין לך מספיק כסף ביתרת PayPal כדי לכסות רכישה, PayPal תנסה לקחת את הכסף מחשבון הבנק או כרטיס האשראי המקושרים שלך. אם אין כסף בחשבון הבנק או בכרטיס האשראי שלך, העסקה תידחה.

מה אם אין לי חשבון בנק או כרטיס אשראי מקושרים?

אם אין לך חשבון בנק או כרטיס אשראי מקושרים, לא תוכל לבצע רכישות באמצעות PayPal. תצטרך לקשר חשבון בנק או כרטיס אשראי לחשבון PayPal שלך כדי לבצע רכישות.

השוואה מהירה

מַצָב תוֹצָאָה
אין כסף ביתרת PayPal העסקה תידחה
אין כסף בחשבון בנק מקושר או בכרטיס אשראי העסקה תידחה
אין חשבון בנק או כרטיס אשראי מקושרים לא ניתן לבצע רכישות

לסיכום, אם אתה קונה משהו עם PayPal ואין יתרה, העסקה תידחה. הדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא לוודא שתמיד יש לך מספיק כסף ביתרת PayPal שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי העברת כסף מחשבון הבנק או כרטיס האשראי שלך לחשבון PayPal שלך, או על ידי הגדרת תשלום חוזר. אם אין לך חשבון בנק או כרטיס אשראי מקושרים, לא תוכל לבצע רכישות באמצעות PayPal. אם אתה רוצה ללמוד עוד על PayPal וכיצד להשתמש בה, אתה יכול לבדוק את סרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן