דף הבית » עשרת הגדולים » מה קורה אם אני משאיר תמיד את לחצן AC דולק?

מה קורה אם אני משאיר תמיד את לחצן AC דולק?

מה קורה אם אני משאיר תמיד את לחצן AC דולק?

מה קורה אם אני משאיר תמיד את לחצן AC דולק?

מיזוג אוויר הוא דרך מצוינת לשמור על קור רוח בבית במהלך חודשי הקיץ החמים. אבל אם אתה לא זהיר, זה יכול גם להיות ניקוז עצום בחשבון האנרגיה שלך. אז מה קורה אם אתה תמיד משאיר את כפתור AC דולק? התשובה הקצרה היא שתבזבז אנרגיה וכסף. מזגנים צורכים הרבה חשמל, ואם אתה מפעיל אותו כל הזמן, חשבון האנרגיה שלך יזנק. בנוסף, השארת AC דולק כל הזמן עלולה לגרום ליחידה להתבלות מהר יותר, מה שיוביל לתיקונים או החלפות יקרים.

איך לחסוך באנרגיה וכסף

הדרך הטובה ביותר לחסוך באנרגיה ובכסף היא להשתמש במזגן רק כאשר אתה צריך אותו. אם אתה הולך להיות מחוץ לבית לכמה שעות, כבה את ה-AC ופתח את החלונות כדי להכניס קצת אוויר צח. זה יעזור לשמור על קור רוח בבית מבלי להגביר את חשבון האנרגיה שלך. אם אתה מתכוון להיעדר לתקופה ממושכת, שקול להשקיע בתרמוסטט הניתן לתכנות. זה יאפשר לך להגדיר את הטמפרטורה לרמה נוחה בזמן שאתה לא, ולאחר מכן לכבות את AC כאשר אתה לא בבית. זה יעזור לך לחסוך באנרגיה וכסף.

טיפים לשמירה על קור רוח בבית

בנוסף לכיבוי ה-AC כשאתה לא בבית, יש דרכים אחרות לשמור על קור רוח בבית מבלי להגביר את חשבון האנרגיה שלך. הנה כמה טיפים:

  • סגור את הווילונות או התריסים במהלך היום כדי לשמור על השמש.
  • התקן מאווררי תקרה כדי לעזור להזרים את האוויר.
  • שמור את הדלתות והחלונות סגורים במהלך החלק החם ביותר של היום.
  • השתמש במסיר לחות כדי להפחית את הלחות בבית שלך.
  • התקן בידוד בעליית הגג שלך כדי לשמור על החום.

מתי להפעיל את AC

למרות שחשוב לכבות את ה-AC כשאתה לא בבית, יש מקרים שבהם יש צורך להפעיל אותו. אם הטמפרטורה בבית שלך חמה מדי, או אם מגיעים אורחים, כדאי להדליק את ה-AC. רק תדאג לכבות אותו שוב כשתסיים.

סיכום

השארת כפתור AC דולק כל הזמן יכולה להיות ניקוז עצום בחשבון האנרגיה שלך. כדי לחסוך באנרגיה ובכסף, השתמש ב-AC רק כאשר אתה צריך את זה ונצל דרכים אחרות לשמור על קור רוח בבית. לטיפים נוספים כיצד לחסוך באנרגיה ובכסף, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן