דף הבית » עוצר נשימה » מה קורה אם אני לא זמין לקבל חבילת DHL Express?

מה קורה אם אני לא זמין לקבל חבילת DHL Express?

מה קורה אם אני לא זמין לקבל חבילת DHL Express?

מה זה Express DHL?

Express DHL הוא שירות משלוחים עולמי המציע משלוח מהיר ואמין של חבילות ומסמכים. זהו אחד משירותי המשלוחים הפופולריים ביותר בעולם, עם רשת המשתרעת על פני יותר מ-220 מדינות וטריטוריות. Express DHL מציעה מגוון שירותים, לרבות משלוח אקספרס, משלוח באותו יום ומשלוח בינלאומי.

מה קורה אם אני לא זמין לקבל חבילת DHL Express?

אם אינך זמין לקבל חבילת Express DHL, קיימות מספר אפשרויות העומדות לרשותך. בהתאם לסוג שירות המשלוח שבחרת, Express DHL עשויה לנסות לספק את החבילה מספר פעמים לפני החזרתה לשולח.

נסיון משלוח

אם אינך זמין לקבל את החבילה כאשר Express DHL מנסה לספק אותה, הם ישאירו הודעה בכתובת שלך. הודעה זו תכלול הנחיות כיצד לארגן מסירה חוזרת או איסוף החבילה.

משלוח מחדש

אם אינך זמין לקבל את החבילה כאשר Express DHL מנסה לספק אותה, תוכל לארגן משלוח חוזר. Express DHL תנסה לשלוח מחדש את החבילה ביום העסקים הבא. ניתן גם לתאם אספקה חוזרת ביום ובשעה ספציפיים.

לאסוף

אם אינך זמין לקבל את החבילה כאשר Express DHL מנסה לספק אותה, תוכל גם לארגן את איסוף החבילה במשרד Express DHL מקומי. יהיה עליך להביא טופס זיהוי תקף ומספר המעקב של החבילה.

מעקב אחר החבילה שלך

אתה יכול לעקוב אחר חבילת Express DHL שלך באינטרנט או בטלפון. אתה יכול להשתמש במספר המעקב שסופק על ידי Express DHL כדי לעקוב אחר מצב החבילה שלך. אתה יכול גם להירשם לקבלת התראות בדוא"ל או טקסט כדי לקבל הודעה כאשר החבילה שלך נשלחת.

השוואה מהירה

אוֹפְּצִיָה תיאור
נסיון משלוח Express DHL תשאיר הודעה בכתובת שלך עם הנחיות כיצד לארגן משלוח חוזר או איסוף של החבילה.
משלוח מחדש Express DHL תנסה לספק מחדש את החבילה ביום העסקים הבא, או ביום ובשעה ספציפיים.
לאסוף אתה יכול לאסוף את החבילה במשרד אקספרס DHL מקומי. יהיה עליך להביא טופס זיהוי תקף ומספר המעקב של החבילה.
מעקב אתה יכול לעקוב אחר חבילת Express DHL שלך באינטרנט או בטלפון. אתה יכול גם להירשם לקבלת התראות בדוא"ל או טקסט כדי לקבל הודעה כאשר החבילה שלך נשלחת.

דעתי

השתמשתי ב- Express DHL כבר כמה שנים ותמיד הייתי מרוצה מהשירות. תהליך המשלוח אמין ויעיל, ומערכת המעקב קלה לשימוש. מעולם לא הייתה לי בעיה עם לא להיות זמין לקבל חבילה, אבל אני יודע ש-Express DHL מציעה מספר אפשרויות למי שלא זמין לקבל את החבילה שלו. אני בהחלט ממליץ על Express DHL לכל מי שצריך שירות משלוחים אמין ויעיל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן