דף הבית » עוצר נשימה » מה קורה אם אינך מוצא רשומה של חיסונים?

מה קורה אם אינך מוצא רשומה של חיסונים?

מה קורה אם אינך מוצא רשומה של חיסונים?

מה קורה אם אינך מוצא רשומה של חיסונים?

חיסונים הם חלק חשוב מהבריאות והבטיחות שלנו, אבל מה קורה אם אינך יכול למצוא את רישומי החיסונים שלך? זה יכול להיות מצב קשה, אבל יש צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות ולאתר את הרשומות שלך.

בדוק עם הרופא שלך

הצעד הראשון שאתה צריך לעשות הוא לבדוק עם הרופא שלך. לרופא שלך צריך להיות תיעוד של החיסונים שלך, אז הוא אמור להיות מסוגל לספק לך עותק של הרישומים שלך. אם עברת דירה או החלפת רופא, ייתכן שתצטרך לפנות לרופא הקודם שלך כדי לקבל עותק מהתיעוד שלך.

בדוק עם בית הספר שלך

אם קיבלת את החיסונים שלך בילדותך, ייתכן שתוכל לקבל עותק של הרישומים שלך מבית הספר שלך. בתי ספר נדרשים לשמור תיעוד של חיסונים, ולכן הם צריכים להיות מסוגלים לספק לך עותק.

בדוק עם משרד הבריאות המקומי שלך

למחלקת הבריאות המקומית שלך עשוי להיות גם תיעוד של החיסונים שלך. ייתכן שהם יוכלו לספק לך עותק של הרשומות שלך, או לפחות יוכלו לומר לך היכן לחפש אותם.

בדוק עם המעסיק שלך

אם אתה נדרש לקבל חיסונים מסוימים לעבודה שלך, ייתכן שלמעסיק שלך יש רישום עליהם. ייתכן שהם יוכלו לספק לך עותק של הרשומות שלך, או לפחות יוכלו לומר לך היכן לחפש אותם.

מה אם אתה עדיין לא יכול למצוא את הרשומות שלך?

אם עדיין אינך מוצא את הרשומות שלך, ייתכן שתצטרך להתחסן מחדש. זה חשוב במיוחד אם אתם נוסעים למדינה שדורשת חיסונים מסוימים. עליך לדבר עם הרופא שלך לגבי חיסון חוזר, שכן הוא יוכל לספק לך את החיסונים הדרושים.

דעה אישית

חשוב לעקוב אחר רישומי החיסונים שלך, מכיוון שהם יכולים להיות חשובים עבור נסיעות ופעילויות אחרות. אם אינך מוצא את הרשומות שלך, חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי לנסות ולאתר אותם. אם עדיין אינך מוצא אותם, חשוב להתחסן מחדש כדי להבטיח את בריאותך ובטיחותך. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן