דף הבית » עוצר נשימה » מה קורה אם אוכלים הרבה שום?

מה קורה אם אוכלים הרבה שום?

מה קורה אם אוכלים הרבה שום?

מהן תופעות הלוואי של אכילת יותר מדי שום?

אכילת יותר מדי שום עלולה לגרום לכמה תופעות לוואי לא נעימות. אלה יכולים לכלול ריח רע מהפה, קלקול קיבה, צרבת, ריח גוף ושלשולים. שום יכול גם לגרום לתגובה אלרגית אצל אנשים מסוימים, וכתוצאה מכך לגירוי בעור, נפיחות וקשיי נשימה. תופעת הלוואי השכיחה ביותר של אכילת יותר מדי שום היא ריח רע מהפה. שום מכיל תרכובות גופרית, אשר משתחררות כשהוא מתעכל. תרכובות אלו יכולות להישאר בפה ובנשימה במשך מספר שעות לאחר האכילה. אכילת יותר מדי שום עלולה גם לגרום לקלקול קיבה. שום הוא מגרה טבעי, ואכילת יותר מדי ממנו עלולה לגרום לבעיות עיכול, נפיחות ובחילות. זה יכול גם לגרום לצרבת ולריפלוקס חומצי. שום יכול גם לגרום לריח גוף. תרכובות הגופרית בשום משתחררות דרך בלוטות הזיעה, והדבר עלול לגרום לריח לא נעים. לבסוף, אכילת יותר מדי שום עלולה לגרום לשלשולים. שום הוא חומר משלשל טבעי, ואכילת יותר מדי ממנו עלולה לגרום לצואה רופפת.

כיצד להימנע מתופעות הלוואי של אכילת יותר מדי שום

הדרך הטובה ביותר להימנע מתופעות הלוואי של אכילת יותר מדי שום היא להגביל את הצריכה. שן שום אחת מכילה כ-5 גרם שום, לכן עדיף להגביל את צריכתך לשן אחת או שתיים ביום. אם אתה אוכל שום כחלק ממנה, נסה להגביל את כמות השום שבה אתה משתמש. אם אתה משתמש בשום ברוטב, נסה להשתמש במגוון מתון יותר כגון שום פיל או עירית שום. אם אתה אוכל שום חי, נסה לאכול אותו עם מזונות אחרים. אכילת שום עם מזונות אחרים יכולה לעזור להפחית את עוצמת הטעם שלו ולהפחית את הסיכון להפרעות עיכול. לבסוף, אם אתה אוכל שום כחלק ממנה, נסה לבשל אותו. בישול שום יכול להפחית את עוצמתו ולעזור להפחית את הסיכון להפרעות עיכול.

סיכום

אכילת יותר מדי שום עלולה לגרום לכמה תופעות לוואי לא נעימות, כולל ריח רע מהפה, קלקול קיבה, צרבת, ריח גוף ושלשולים. כדי להימנע מתופעות הלוואי הללו, עדיף להגביל את הצריכה לציפורן אחת או שתיים ביום. אם אתה אוכל שום חי, נסה לאכול אותו עם מזונות אחרים. אם אתה משתמש בשום במנה, נסה לבשל אותו או השתמש במגוון מתון יותר. למד עוד על ההשפעות של אכילת יותר מדי שום על ידי צפייה בסרטון זה: מה קורה אם אתה אוכל הרבה שום?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן