דף הבית » מאמרים » מה יקרה אם איבדתי את כרטיס הבוחר שלי?

מה יקרה אם איבדתי את כרטיס הבוחר שלי?

מה יקרה אם איבדתי את כרטיס הבוחר שלי?

מהו כרטיס בוחר?

כרטיס בוחר הוא סוג של זיהוי שמונפק על ידי סוכנות ממשלתית המאפשרת לאדם להצביע בבחירות. זה ידוע גם ככרטיס בחירות, כרטיס רישום בוחר או תעודת זהות בוחר. הכרטיס מכיל בדרך כלל את שמו, כתובתו ותאריך הלידה של הבוחר. הוא כולל גם מספר זיהוי ייחודי המשמש לאימות זהות הבוחר ביציאה לקלפי.

מה קורה אם אאבד את כרטיס הבוחר שלי?

אם תאבד את כרטיס הבוחר שלך, תצטרך לפנות למשרד הבחירות המקומי שלך כדי לקבל תחליף. בהתאם לתחום השיפוט, ייתכן שתוכל לקבל כרטיס חלופי באינטרנט או בדואר. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה עליך לפנות באופן אישי ללשכת הבחירות כדי לקבל כרטיס חלופי.

החלפת כרטיס הבוחר שלך

כאשר אתה יוצר קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך כדי לקבל כרטיס בוחר חלופי, יהיה עליך לספק הוכחה לזהותך וכתובתך. זה עשוי לכלול רישיון נהיגה, דרכון או צורה אחרת של זיהוי ממשלתי. ייתכן שיהיה עליך גם לספק הוכחה לכתובת שלך, כגון חשבון חשמל או דף חשבון בנק. לאחר שסיפקת את המסמכים הדרושים, משרד הבחירות ינפיק לך כרטיס בוחר חדש. הכרטיס החדש יכלול מידע זהה לזה הישן, כולל שמך, כתובתך ותאריך הלידה שלך.

רישום בוחרים

אם איבדת את כרטיס הבוחר שלך ואתה צריך להחליף אותו, ייתכן שיהיה עליך גם לעדכן את פרטי רישום הבוחר שלך. הסיבה לכך היא שפרטי רישום הבוחר שלך מקושרים לכרטיס הבוחר שלך. כאשר אתה מקבל כרטיס חדש, תצטרך לעדכן את פרטי רישום הבוחר שלך כדי להבטיח שהקול שלך ייספר.

סיכום

אובדן כרטיס הבוחר יכול להיות טרחה, אך חשוב להשיג תחליף בהקדם האפשרי. צור קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך כדי לקבל כרטיס חלופי ולעדכן את פרטי רישום הבוחר שלך. זה יבטיח שהקול שלך ייספר בבחירות הבאות.

  • צור קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך כדי לקבל כרטיס בוחר חלופי.
  • ספק הוכחה לזהותך וכתובתך.
  • עדכן את פרטי רישום הבוחר שלך.
  • ודא שהקול שלך ייספר בבחירות הבאות.

למידע נוסף על כרטיסי בוחרים ורישום בוחרים, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן