דף הבית » המלצות העורכים » מה קורה ל-WhatsApp אם אני מחליף את כרטיס ה-SIM שלי?

מה קורה ל-WhatsApp אם אני מחליף את כרטיס ה-SIM שלי?

מה קורה ל-WhatsApp אם אני מחליף את כרטיס ה-SIM שלי?

מהו כרטיס סים?

כרטיס SIM הוא כרטיס קטן שמתאים לטלפון שלך. הוא מאחסן את מספר הטלפון שלך ומידע אחר המאפשר לטלפון שלך להתחבר לרשת. ללא כרטיס SIM, לא תוכל לבצע או לקבל שיחות, לשלוח הודעות טקסט או להשתמש בנתונים.

מה קורה כשאתה מחליף את כרטיס ה-SIM שלך?

כאשר אתה מחליף את כרטיס ה-SIM שלך, מספר הטלפון שלך משתנה. משמעות הדבר היא שכל שיחות, הודעות טקסט או נתונים שאתה שולח או מקבל ישויכו למספר החדש שלך. אנשי הקשר שלך יצטרכו להתעדכן במספר החדש שלך כדי שיגיעו אליך.

מה קורה ל-WhatsApp כשאתה מחליף את כרטיס ה-SIM שלך?

כאשר תשנה את כרטיס ה-SIM שלך, חשבון ה-WhatsApp שלך יישאר זהה. עם זאת, תצטרך לאמת את מספר הטלפון החדש שלך כדי להמשיך להשתמש ב-WhatsApp. ניתן לעשות זאת על ידי הזנת קוד בן 6 ספרות שיישלח למספר החדש שלך.

כיצד לאמת את המספר החדש שלך בוואטסאפ

כדי לאמת את המספר החדש שלך ב-WhatsApp, פתח את האפליקציה ועבור להגדרות > חשבון > שנה מספר. הזן את מספר הטלפון הישן שלך ואת מספר הטלפון החדש שלך ולאחר מכן הקש על הבא. לאחר מכן תקבל קוד בן 6 ספרות באמצעות SMS או שיחה קולית. הזן את הקוד הזה באפליקציה כדי לאמת את המספר החדש שלך.

מה אם לא אקבל את קוד האימות?

אם לא תקבל את קוד האימות, תוכל לנסות לבקש קוד חדש או להשתמש באפשרות התקשר אלי. אתה יכול גם לנסות להפעיל מחדש את הטלפון או לבדוק את הגדרות הטלפון כדי לוודא שאתה יכול לקבל SMS או שיחות קוליות.

האם אנשי הקשר שלי יקבלו הודעה כשאשנה את המספר שלי?

כן, אנשי הקשר שלך יקבלו הודעה כאשר תשנה את המספר שלך. הם יקבלו הודעה עם המספר החדש שלך וקישור לפרופיל שלך.

האם אוכל לחזור למספר הישן שלי?

כן, אתה יכול לחזור למספר הישן שלך. כדי לעשות זאת, פתח את האפליקציה ועבור להגדרות > חשבון > שנה מספר. הזן את מספר הטלפון הישן שלך ואת מספר הטלפון החדש שלך ולאחר מכן הקש על הבא. לאחר מכן תקבל קוד בן 6 ספרות באמצעות SMS או שיחה קולית. הזן את הקוד הזה באפליקציה כדי לאמת את המספר הישן שלך.

האם הצ'אטים והמדיה שלי יאבדו כשאשנה את המספר שלי?

לא, הצ'אטים והמדיה שלך לא יאבדו כאשר תשנה את המספר שלך. הם יישארו בחשבון שלך וישויכו למספר החדש שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן