דף הבית » מעניין » מה קורה אם שכחתי גלולה?

מה קורה אם שכחתי גלולה?

מה קורה אם שכחתי גלולה?

מה קורה אם אשכח גלולה?

נטילת תרופות כפי שנקבע חיונית לניהול הבריאות שלך. אבל מה קורה אם שוכחים גלולה? בהתאם לסוג התרופה שאתה נוטל, לשכוח לקחת גלולה עלולה להיות השלכות חמורות.

אילו סוגי תרופות מושפעים?

רוב התרופות מושפעות משכחת גלולה, אך חלקן חמורות יותר מאחרות. לדוגמה, אם שכחת ליטול גלולה למניעת הריון, אתה עלול להיות בסיכון להיכנס להריון. לתרופות אחרות, כגון מדללי דם, יכולות להיות תופעות לוואי חמורות אם שוכחים ליטול אותן.

מה עלי לעשות אם אשכח גלולה?

אם שכחת לקחת גלולה, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. אם זה קרוב למועד המנה הבאה שלך, עליך לדלג על המנה שהוחמצה ולקחת את המנה הבאה כמתוכנן. אין ליטול מנה כפולה כדי לפצות על המנה שהוחמצה.

כיצד אוכל למנוע שכחת גלולה?

ישנן מספר אסטרטגיות בהן תוכל להשתמש כדי לעזור לך לזכור לקחת את התרופות שלך. הגדרת התראה בטלפון שלך יכולה להיות תזכורת מועילה. אתה יכול גם לשמור את התרופה שלך במארגן גלולות, כך שתוכל לעקוב בקלות אחר מתי נטלת את המנה האחרונה שלך.

דבר עם הרופא שלך

אם אתה מתקשה לזכור לקחת את התרופות שלך, דבר עם הרופא שלך. ייתכן שהם יוכלו לעזור לך להמציא תוכנית שתעזור לך לזכור לקחת את התרופות שלך.

שמור יומן תרופות

ניהול יומן תרופות יכול לעזור לך לעקוב מתי נטלת את המנה האחרונה שלך. אתה יכול גם להשתמש ביומן כדי לעקוב אחר תופעות הלוואי שאתה עשוי להיתקל בהן.

דבר עם רוקח

אם אתה מתקשה להבין כיצד לקחת את התרופה שלך, דבר עם רוקח. הם יכולים לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך להבין איך לקחת את התרופה שלך בצורה נכונה. לשכוח לקחת גלולה עלולה להיות השלכות חמורות. חשוב ליטול את התרופה כפי שנקבע ולהשתמש באסטרטגיות שיעזרו לך לזכור לקחת את התרופה שלך. אם אתה מתקשה לזכור לקחת את התרופה שלך, שוחח עם הרופא או הרוקח שלך לעזרה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן