דף הבית » עוצר נשימה » מה קורה אם שוכחים גלולה?

מה קורה אם שוכחים גלולה?

מה קורה אם שוכחים גלולה?

מה זה גלולה?

גלולה היא סוג של תרופה הנלקחת דרך הפה. לרוב מדובר בחפץ קטן, עגול ומוצק שנבלע עם מים או נוזל אחר. גלולות יכולות להיות מורכבות ממרכיב פעיל בודד או משילוב של מספר מרכיבים. הם משמשים לטיפול במגוון רחב של מצבים רפואיים, כולל זיהומים, אלרגיות ומחלות כרוניות.

מה קורה אם שוכחים גלולה?

לשכוח לקחת גלולה עלולה להיות השלכות חמורות. בהתאם לסוג התרופה שאתה נוטל, שכחת גלולה עלולה להוביל למגוון בעיות בריאותיות. לדוגמה, אם את נוטלת גלולה למניעת הריון, שכחת לקחת אותה עלולה להגביר את הסיכון שלך להיכנס להריון. אם אתה נוטל תרופה לשליטה בלחץ הדם שלך, שכחת לקחת אותה עלולה להגביר את הסיכון ללקות בשבץ מוחי או התקף לב. אם אתה שוכח לקחת גלולה, חשוב לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם זה מאוחר מדי לקחת את הגלולה, עליך לפנות לרופא או לרוקח לקבלת ייעוץ. הם יוכלו לייעץ לך מה לעשות והאם עליך ליטול מנה נוספת או לא.

כיצד להימנע משכחת גלולה

ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי להימנע משכחת גלולה. ראשית, ודא שאתה יודע בדיוק מתי לקחת את התרופות שלך. אתה יכול להגדיר תזכורות בטלפון שלך או לרשום את השעה בלוח שנה. כמו כן, עליך להקפיד לאחסן את התרופה שלך במקום בטוח שבו תוכל למצוא אותה בקלות.

מחפש עזרה מקצועית

אם אתה מתקשה לזכור לקחת את התרופה שלך, עליך לדבר עם הרופא או הרוקח שלך. הם יכולים לספק לך עצות מועילות כיצד לזכור לקחת את הגלולות שלך. ייתכן שהם גם יוכלו לספק לך תמיכה נוספת, כגון הקמת קופסת גלולות או מתן שירות תזכורת לתרופות. למידע נוסף על מה קורה אם תשכחו גלולה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן