דף הבית » עשרת הגדולים » מה קורה אם עוברים את מסגרת האשראי?

מה קורה אם עוברים את מסגרת האשראי?

מה קורה אם עוברים את מסגרת האשראי?

מהי מסגרת אשראי?

מסגרת אשראי היא סכום הכסף המקסימלי שמוסד פיננסי ילווה לך. זה מבוסס על ציון האשראי שלך וגורמים אחרים כמו ההכנסה שלך, יחס חוב להכנסה והיסטוריית תשלומים בעבר. מסגרת האשראי שלך היא הסכום המקסימלי שאתה יכול ללוות בכל זמן נתון.

מה קורה אם אתה עובר את מסגרת האשראי שלך?

אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך, אתה עשוי להיות כפוף לעמלות ולקנסות אחרים. מנפיק כרטיס האשראי שלך עשוי לגבות עמלת מעבר למגבלה, שהיא בדרך כלל אחוז מהסכום שעברת. בנוסף, הריבית שלך עשויה לעלות, ואתה עשוי להיות כפוף לקנס APR (שיעור אחוז שנתי).

כיצד להימנע ממעבר למסגרת האשראי שלך

הדרך הטובה ביותר להימנע ממעבר למסגרת האשראי שלך היא להישאר בשליטה על ההוצאות שלך. ודא שאתה עוקב אחר יתרת כרטיס האשראי שלך וכל התשלומים הקרובים. בנוסף, עליך להימנע מרכישות גדולות שידחפו אותך מעבר לגבול שלך.

טבלת קנסות מסגרת האשראי

עוֹנֶשׁ תיאור
עמלת מעבר למגבלה עמלה שנגבה על ידי מנפיק כרטיס האשראי שלך עבור מעבר למגבלה.
ריבית מוגברת הריבית שלך עשויה לעלות אם תחרוג מהמגבלה שלך.
אפריל עונשין מנפיק כרטיס האשראי שלך עשוי להטיל קנס באפריל אם תחרוג מהמגבלה שלך.

מהו אפר קנס?

APR קנס הוא ריבית מוגברת המוטלת על יתרת כרטיס האשראי שלך אם אתה עובר את המגבלה שלך. ה-APR העונש יכול להגיע עד 29.99%, שהוא גבוה משמעותית מהאפר הרגיל.

מהי עמלת מעבר לגבול?

עמלת מעבר לגבול היא עמלה שנגבה על ידי מנפיק כרטיס האשראי שלך עבור מעבר למגבלה שלך. העמלה היא בדרך כלל אחוז מהסכום שעברת עליו. לדוגמה, אם עברת את המגבלה שלך ב-$100, ייתכן שתחויב בעמלה של $25.

סיכום

מעבר למסגרת האשראי שלך עשוי להיות יקר ויכול להיות בעל השלכות ארוכות טווח. חשוב להתעדכן בהוצאות שלך ולהימנע מרכישות גדולות שידחפו אותך מעבר לגבול שלך. למידע נוסף, צפה בסרטון זה על מה קורה אם תחרוג ממסגרת האשראי שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן