דף הבית » המלצות העורכים » מה קורה אם נרדמים עם עדשות?

מה קורה אם נרדמים עם עדשות?

מה קורה אם נרדמים עם עדשות?

מה קורה אם נרדמים עם עדשות?

הרכבת עדשות מגע יכולה להיות דרך מצוינת לשפר את הראייה, אך חשוב לעקוב אחר ההוראות לשימוש נכון. אחד הכללים החשובים ביותר הוא לעולם לא להירדם עם עדשות בעיניים. פעולה זו עלולה לגרום למגוון תופעות לוואי לא נוחות ועלולות להיות מסוכנות.

מהם הסיכונים להירדם עם עדשות?

עיניים יבשות

אחת מתופעות הלוואי הנפוצות ביותר של הירדמות עם עדשות מגע היא יובש בעיניים. כשאתה ישן, העיניים שלך אינן מייצרות דמעות כפי שהן עושות בדרך כלל כשאתה ער. זה יכול לגרום לעיניים שלך להיות יבשות ומגורות, ואפילו יכול להוביל לזיהום.

הַדבָּקָה

סיכון נוסף להירדם עם עדשות מגע הוא זיהום. כשאתה ישן עם העדשות שלך, העיניים שלך לא מסוגלות לקבל את החמצן שהם צריכים. זה יכול להוביל לעלייה בחיידקים, שעלולים לגרום לזיהום. אם לא מטופלים מיד, זיהום זה עלול לגרום לנזק קבוע לעיניים שלך.

כיבים בקרנית

כיב בקרנית הוא מצב חמור שיכול להתרחש אם אתה נרדם עם עדשות מגע בעיניים. זהו זיהום עמוק של הקרנית, שעלול לגרום לכאב, אדמומיות וראייה מטושטשת. אם אינו מטופל, כיב בקרנית יכול להוביל לאובדן ראייה קבוע.

שפשופים בקרנית

שפשופים בקרנית הם תופעת לוואי אפשרית נוספת של הירדמות עם עדשות מגע. זוהי שריטה על פני הקרנית הנגרמת כתוצאה משפשוף עדשות המגע בעין. זה יכול לגרום לכאב, אדמומיות וראייה מטושטשת, ויכול לקחת עד שבוע עד להחלמה.

כיצד להימנע מהירדמות עם עדשות

הדרך הטובה ביותר להימנע מהסיכונים של הירדמות עם עדשות מגע היא להוציא אותן לפני השינה. הקפד לשטוף את הידיים ביסודיות לפני הטיפול בעדשות שלך, והשתמש בתמיסת עדשות מגע טריות בעת אחסוןן. אם אתה מתקשה לזכור להוציא את העדשות, הגדר תזכורת בטלפון שלך או השאר פתק על השידה ליד המיטה.

כמו כן, חשוב לוודא שאתה משתמש בסוג עדשות המגע הנכון לעיניים שלך. שוחח עם רופא העיניים שלך לגבי העדשות הטובות ביותר לצרכי הראייה שלך, והקפד לפעול לפי ההוראות לשימוש נכון.

למידע נוסף, צפה בסרטון זה .

טבלת הסיכונים להירדם עם עדשות

לְהִסְתָכֵּן תיאור
עיניים יבשות עיניים אינן מייצרות דמעות בזמן שינה, מה שגורם להן להיות יבשות ומגורות.
הַדבָּקָה מחסור בחמצן יכול לגרום לעלייה בחיידקים, מה שמוביל לזיהום.
כיבים בקרנית זיהום עמוק בקרנית שעלול לגרום לכאב, אדמומיות וראייה מטושטשת.
שפשופים בקרנית שריטות על פני הקרנית הנגרמות כתוצאה משפשוף עדשות מגע בעין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן