דף הבית » מומלץ בהקדם » מה קורה אם מפתח רכב אובד?

מה קורה אם מפתח רכב אובד?

מה קורה אם מפתח רכב אובד?

מה לעשות אם אתה מאבד את מפתח הרכב שלך

אובדן מפתח לרכב יכול להיות חוויה מלחיצה. בהתאם לסוג המכונית שברשותך, ייתכן שתוכל לקבל מפתח חלופי מהסוכנות המקומית שלך או ממנעולן רכב. להלן הצעדים שעליך לנקוט אם אתה מאבד את מפתח הרכב שלך:

  • צור קשר עם הסוכנות המקומית או מנעולן הרכב שלך כדי לראות אם הם יכולים לספק לך מפתח חלופי.
  • אם הם יכולים לספק לך מפתח חלופי, ייתכן שהם יצטרכו לאמת את בעלותך על הרכב. זה עשוי להיות כרוך במתן הוכחת בעלות, כגון רישום הרכב שלך או הוכחת ביטוח.
  • אם הם לא יכולים לספק לך מפתח חלופי, ייתכן שהם יוכלו לספק לך מתג הצתה או אימובילייזר חדש.
  • אם הם לא יכולים לספק לך מפתח חלופי או מתג התנעה, ייתכן שהם יוכלו לספק לך קוד מפתח חדש. ניתן להשתמש בקוד זה ליצירת מפתח חדש.

עלויות פוטנציאליות של החלפת מפתח לרכב

עלות החלפת מפתח לרכב יכולה להשתנות בהתאם לסוג הרכב שברשותכם ולסוג המפתח הדרוש לכם. אם יש לך רכב חדש יותר עם מפתח משדר, עלות החלפת המפתח יכולה להיות די יקרה. אם יש לך רכב ישן יותר עם מפתח מסורתי, עלות החלפת המפתח עשויה להיות משתלמת יותר.

עלות החלפת מפתח משדר

אם יש לך רכב חדש יותר עם מפתח משדר, עלות החלפת המפתח יכולה לנוע בין 100 ל-400 דולר. עלות זו כוללת את עלות המפתח, וכן את עלות תכנות המפתח לרכב שלכם.

עלות החלפת מפתח מסורתי

אם יש לכם רכב ישן יותר עם מפתח מסורתי, עלות החלפת המפתח יכולה לנוע בין 50 ל-200 דולר. עלות זו כוללת את עלות המפתח ואת עלות חיתוך המפתח.

עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון

בנוסף לעלות החלפת המפתח עצמו, עשויות להיות עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון. לדוגמה, ייתכן שתצטרך לשלם עבור עלות גרירת המכונית שלך לסוכנות או למנעולן אם אינך מסוגל לנהוג בה. ייתכן שתצטרך גם לשלם עבור עלות מנעולן כדי להגיע למקום שלך אם אינך יכול לנהוג במכונית שלך.

עלות גרירה

עלות גרירת המכונית שלך לסוכנות או למנעולן יכולה לנוע בין 50 ל-100 דולר. העלות תהיה תלויה במרחק שאתה צריך כדי לגרור את המכונית שלך ובסוג הגרר שאתה צריך.

עלות מנעולן

העלות של מנעולן להגיע למקום שלך יכולה לנוע בין 50 ל-100 דולר. העלות תהיה תלויה במרחק שהמנעולן צריך לעבור ובסוג השירות שעליו לספק.

סיכום

אובדן מפתח לרכב יכול להיות חוויה מלחיצה. בהתאם לסוג המכונית שברשותך, ייתכן שתוכל לקבל מפתח חלופי מהסוכנות המקומית שלך או ממנעולן רכב. עלות החלפת מפתח לרכב יכולה להשתנות בהתאם לסוג הרכב שברשותכם ולסוג המפתח הדרוש לכם. בנוסף לעלות החלפת המפתח עצמו, עשויות להיות עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון, כגון עלות גרירת רכבכם או עלות מנעולן. למידע נוסף, צפה בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן