דף הבית » הכי נצפים » מה קורה אם מסופק כרטיס חדש במקום כרטיס אבוד? | ישראכרט

מה קורה אם מסופק כרטיס חדש במקום כרטיס אבוד? | ישראכרט

מה קורה אם מסופק כרטיס חדש במקום כרטיס אבוד? | ישראכרט

מה זה ישראכרט?

ישראכרט הוא שירות כרטיסי אשראי המוצע על ידי ישראכרט דיירקט, חברת בת של בנק הפועלים. ישראכרט היא אחד מכרטיסי האשראי הנפוצים בישראל, ומספקת מגוון תכונות והטבות ללקוחותיה.

מה קורה אם מסופק כרטיס חדש במקום כרטיס אבוד?

אם ישראכרט שלך אבד או נגנב, עליך ליצור קשר מיידי עם ישראכרט ישיר. לאחר מכן הם יבטלו את הכרטיס הישן שלך ויוציאו לך כרטיס חדש. התהליך פשוט ופשוט, ואתה אמור לקבל את הכרטיס החדש שלך תוך מספר ימים.

תכונות של הכרטיס החדש

ישראכרט החדשה תהיה בעלת אותם תכונות כמו הכרטיס הישן שלך, כולל אותה מסגרת אשראי ותגמולים. תוכל גם להשתמש באותו PIN ובתכונות אבטחה אחרות.

מה אתה צריך לעשות

לאחר שתקבל את הכרטיס החדש שלך, תצטרך להפעיל אותו ולהגדיר PIN חדש. תצטרך גם לעדכן את כל התשלומים האוטומטיים או הוראת קבע שהגדרת בכרטיס הישן שלך.

עמלות וחיובים

אין עמלה על החלפת ישראכרט שאבדה או נגנבה, אך ייתכן שתחויב בריבית על כל יתרת חוב בכרטיס הישן. כמו כן, עליך להיות מודע לכך שכל התגמולים או הנקודות שנצברו בכרטיס הישן לא יועברו לכרטיס החדש.

טבלה: תכונות של ישראכרט

תכונה תיאור
מסגרת אשראי הסכום המקסימלי שתוכלו ללוות בישראכרט שלכם.
תוכנית תגמולים זכה בנקודות תגמול על כל רכישה שתבצע עם ישראכרט שלך.
פִּין קוד אבטחה בן ארבע ספרות אותו עליך להזין בעת ביצוע רכישות עם ישראכרט שלך.
תשלומים אוטומטיים הגדר תשלומים אוטומטיים לתשלום יתרת ישראכרט בכל חודש.
הוראת קבע הגדר הוראת קבע לתשלום הוצאות רגילות עם ישראכרט שלך.

סיכום

אם ישראכרט שלך אבד או נגנב, עליך ליצור קשר מיידי עם ישראכרט ישיר. הם יבטלו את הכרטיס הישן שלך ויוציאו לך כרטיס חדש, שיהיו לו אותן תכונות והטבות כמו הכרטיס הישן שלך. יהיה עליך להפעיל את הכרטיס החדש ולעדכן את כל התשלומים האוטומטיים או הוראת קבע שהגדרת בכרטיס הישן שלך. אין עמלה על החלפת ישראכרט שאבדה או נגנבה, אך ייתכן שתחויב בריבית על כל יתרת חוב בכרטיס הישן.

למידע נוסף על ישראכרט

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן