דף הבית » המלצות העורכים » מה קורה אם לא תגיעו לטיסה?

מה קורה אם לא תגיעו לטיסה?

מה קורה אם לא תגיעו לטיסה?

מה קורה אם לא תגיעו לטיסה?

הפסדת טיסה יכולה להיות חוויה מלחיצה, ויכולות להיות לה השלכות מגוונות. בהתאם לחברת התעופה ולמצב, אתה עשוי להיות כפוף לעמלות, עיכובים והשלכות אחרות. הנה מה שאתה צריך לדעת על מה שקורה אם לא תגיע לטיסה.

עמלות וקנסות

אם תפספסו את הטיסה, חברת התעופה עשויה לגבות מכם עמלה כדי להזמין מחדש את הכרטיס. עמלה זו יכולה לנוע בין 50 ל-200 דולר, תלוי בחברת התעופה ובסוג הכרטיס שרכשת. חברות תעופה מסוימות עשויות לוותר על העמלה אם אתה נוסע מתמיד או אם אתה נוסע לאירוע מיוחד. בנוסף לעמלת ההזמנה מחדש, אתה עשוי להיות כפוף גם לעמלת אי-הופעה. תשלום זה נגבה בדרך כלל אם אינך מגיע לטיסה שלך ולא מודיע לחברת התעופה מראש. העמלה יכולה לנוע בין 50 ל-200 דולר, תלוי בחברת התעופה.

עיכובים וביטולים

אם תפספסו את הטיסה, חברת התעופה עשויה גם לעכב או לבטל את הטיסה. זה יכול לגרום לך לפספס טיסות המשך ותוכניות נסיעה אחרות. חברת התעופה עשויה גם לסרב להחזיר את הכרטיס שלך אם תחמיץ את הטיסה.

השלכות אחרות

להחמצת טיסה יכולה להיות גם השלכות אחרות. לדוגמה, אם אתה נוסע מתמיד, חברת התעופה עשויה לבטל את הסטטוס שלך או להפחית את יתרת הקילומטרים שלך. זה יכול להשפיע על היכולת שלך לזכות בפרסים והטבות אחרות.

מה לעשות אם אתה מתגעגע לטיסה שלך

אם תפספסו את הטיסה, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא ליצור קשר עם חברת התעופה בהקדם האפשרי. הסבירו את המצב ושאלו אם ניתן להזמין אתכם מחדש בטיסה אחרת. ייתכן שתוכל גם לקבל החזר או פיצוי אחר אם חברת התעופה אשמה.

שורה תחתונה

פספוס של טיסה יכול להיות חוויה מלחיצה, אבל זה לא חייב להרוס את תוכניות הנסיעה שלך. על ידי הבנת העמלות והעונשים הקשורים להחמצת טיסה, אתה יכול להיות מוכן אם זה יקרה. למידע נוסף, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן