דף הבית » המלצת הצוות » מה קורה אם טיסה מבוטלת?

מה קורה אם טיסה מבוטלת?

מה קורה אם טיסה מבוטלת?

מה קורה אם טיסה מבוטלת?

ביטולי טיסות עלולים להוות אי נוחות עצומה, במיוחד אם אתם מנסים להגיע ליעד שלכם בזמן. אבל מה קורה אם טיסה תבוטל?

אם הטיסה שלך מבוטלת, בדרך כלל תקבל הודעה על ידי חברת התעופה שלך. בהתאם לחברת התעופה ולסיבת הביטול, ייתכן שיציעו לך החזר מלא או הזמנה מחדש בטיסה אחרת. אם יציעו לך הזמנה מחדש, ייתכן שתוכל לבחור מסלול או חברת תעופה אחרת.

אם הטיסה שלך מבוטלת עקב עיכוב או בעיה אחרת, ייתכן שאתה זכאי לפיצוי. זה משתנה בהתאם לחברת התעופה ולסיבת הביטול. במקרים מסוימים, ייתכן שתהיה זכאי להחזר או שובר לנסיעות עתידיות.

אם הטיסה שלך מבוטלת עקב מזג אוויר או נסיבות אחרות שאינן בשליטת חברת התעופה, ייתכן שלא תהיה זכאי לפיצוי כלשהו. במקרה זה, בדרך כלל תוצע הזמנה מחדש בטיסה אחרת.

אם הטיסה שלך מבוטלת עקב בעיה מכנית או בעיה אחרת במטוס, ייתכן שתהיה זכאי לפיצוי. זה משתנה בהתאם לחברת התעופה ולסיבת הביטול.

הזכויות שלך כנוסע

חשוב להכיר את זכויותיך כנוסע בכל הנוגע לביטולי טיסות. בהתאם לחברת התעופה ולסיבת הביטול, ייתכן שתהיה זכאי להחזר או שובר לנסיעות עתידיות.

ייתכן גם שתהיה זכאי לפיצוי אם הטיסה שלך תבוטל עקב איחור או בעיה אחרת. זה משתנה בהתאם לחברת התעופה ולסיבת הביטול.

אם הטיסה שלך מבוטלת עקב מזג אוויר או נסיבות אחרות שאינן בשליטת חברת התעופה, ייתכן שלא תהיה זכאי לפיצוי כלשהו. במקרה זה, בדרך כלל תוצע הזמנה מחדש בטיסה אחרת.

מה לעשות אם הטיסה שלך מבוטלת

אם הטיסה שלכם מבוטלת, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת התעופה שלכם ולברר מהן האפשרויות העומדות בפניכם. בהתאם לחברת התעופה ולסיבת הביטול, ייתכן שיציעו לך החזר מלא או הזמנה מחדש בטיסה אחרת.

אם יציעו לך הזמנה מחדש, ייתכן שתוכל לבחור מסלול או חברת תעופה אחרת. אם הטיסה שלך מבוטלת עקב עיכוב או בעיה אחרת, ייתכן שאתה זכאי לפיצוי. זה משתנה בהתאם לחברת התעופה ולסיבת הביטול.

מה לעשות אם נמנעת ממך פיצוי

אם נדחה ממך פיצוי בגין ביטול טיסה, ייתכן שתוכל להגיש תלונה לחברת התעופה. בהתאם לחברת התעופה, ייתכן שתוכל להגיש תלונה באינטרנט או בטלפון. אתה יכול גם להגיש תלונה למשרד התחבורה אם אתה מרגיש שקיבלת יחס לא הוגן.

טיפים למניעת ביטולי טיסות

הדרך הטובה ביותר להימנע מביטולי טיסות היא לתכנן מראש. הקפד לבדוק באתר האינטרנט של חברת התעופה אם יש עדכונים או עיכובים לפני הנסיעה. כדאי גם לבדוק את תחזית מזג האוויר ולתכנן את הטיול בהתאם.

כמו כן, מומלץ להזמין את הטיסה שלך מוקדם ככל האפשר. זה ייתן לך יותר זמן לבצע שינויים אם הטיסה שלך תבוטל. כדאי לשקול גם רכישת ביטוח נסיעות כדי להגן על עצמך במקרה של ביטול טיסה.

ביטולי טיסות יכולים להוות אי נוחות עצומה, אבל לדעת מה לעשות אם הטיסה שלך מבוטלת יכול לעזור לך למזער את ההפרעה לתוכניות הנסיעה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן