דף הבית » TOP10 » מה קורה אם אנו אוכלים עש מזון?

מה קורה אם אנו אוכלים עש מזון?

מה קורה אם אנו אוכלים עש מזון?

מה הם עש מזון?

עש מזון הם עשים קטנים הניזונים ממוצרי מזון מאוחסנים. הם נמצאים בדרך כלל במזווה, ארונות ואזורים אחרים שבהם מאוחסן מזון. הם יכולים לזהם מזון עם הזחלים, הרצועות והצואה שלהם.

מה קורה אם אוכלים עש מזון?

אכילת עש מזון אינה מסוכנת בדרך כלל, אך היא עלולה לגרום לתגובה אלרגית אצל אנשים מסוימים. תסמינים של תגובה אלרגית כוללים גירוד, נפיחות וקשיי נשימה. אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו לאחר אכילת עש מזון, פנה מיד לטיפול רפואי.

כיצד למנוע עש מזון

הדרך הטובה ביותר למנוע עש מזון היא לשמור על אזורי אחסון המזון שלך נקיים וללא עומס. אחסן מזון במיכלים אטומים ובדוק באופן קבוע אם יש סימני זיהום. בנוסף, אתה יכול להשתמש במלכודות ובתרסיסים כדי לעזור להרחיק עש מזון.

נקה את המזווה שלך

התחל בניקוי המזווה שלך ואזורי אחסון מזון אחרים. הסר כל מזון שהיה נגוע בעש מזון והשליך אותו. שאבו ונגבו את המדפים והארונות כדי להסיר רצועות או זחלים.

אחסן מזון במיכלים אטומים

אחסן מזון במיכלים אטומים כדי למנוע מעש מזון להיכנס פנימה. זה גם יעזור לשמור על טריות המזון למשך זמן רב יותר.

השתמש במלכודות ובתרסיסים

מלכודות ותרסיסים יכולים לעזור להרחיק עש מזון. הנח מלכודות במזווה שלך ובאזורי אחסון מזון אחרים. השתמש בתרסיסים באזורים שבהם עש מזון צפוי להסתתר, כגון סדקים וחריצים. אכילת עש מזון אינה מסוכנת בדרך כלל, אך היא עלולה לגרום לתגובה אלרגית אצל אנשים מסוימים. כדי להרחיק עש מזון, נקו את המזווה, אחסנו מזון במיכלים אטומים והשתמשו במלכודות ובתרסיסים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן