דף הבית » מעניין » מה קורה אם אישה לוקחת ויאגרה?

מה קורה אם אישה לוקחת ויאגרה?

מה קורה אם אישה לוקחת ויאגרה?

מהי ויאגרה?

ויאגרה היא תרופה המשמשת בעיקר לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים. זהו מעכב פוספודיאסטראז מסוג 5 ופועל על ידי הגברת זרימת הדם לפין במהלך גירוי מיני. ויאגרה זמינה מאז 1998 והיא אחת התרופות הנפוצות ביותר לבעיות זיקפה.

מה קורה אם אישה לוקחת ויאגרה?

ויאגרה אינה מאושרת לשימוש בנשים ולא ידוע אם היא בטוחה או יעילה לנשים. עם זאת, כמה מחקרים הראו שזה עשוי להיות מועיל עבור נשים מסוימות הסובלות ממצבים רפואיים מסוימים. מחקר אחד מצא כי ויאגרה שיפרה את הסיפוק המיני אצל נשים שהתקשו להגיע לאורגזמה עקב שימוש בתרופות נוגדות דיכאון. מחקר אחר מצא כי ויאגרה שיפרה את הסיפוק המיני אצל נשים שהתקשו להגיע לאורגזמה עקב מצב רפואי הנקרא הפרעת תשוקה מינית היפואקטיבית. חשוב לציין כי ויאגרה אינה מאושרת לשימוש בנשים ולא ידוע אם היא בטוחה או יעיל לנשים לקחת. נשים לא צריכות לקחת ויאגרה מבלי להתייעץ עם הרופא שלהן תחילה.

תופעות לוואי וסיכונים אפשריים

כמו כל תרופה, לויאגרה יכולה להיות תופעות לוואי וסיכונים. תופעות הלוואי השכיחות בנשים כוללות כאבי ראש, הסמקה, סחרחורת ובחילות. זה יכול גם לגרום ללחץ דם נמוך ולהתעלפות. ישנם גם סיכונים פוטנציאליים הקשורים בנטילת ויאגרה. נשים בהריון או מניקות לא צריכות לקחת ויאגרה מכיוון שהיא עלולה להזיק לעובר או לתינוק. נשים הנוטלות תרופות מסוימות, כגון חנקות או חוסמי אלפא, לא צריכות לקחת ויאגרה מכיוון שהיא עלולה לקיים אינטראקציה עם תרופות אלו ולגרום לתופעות לוואי חמורות.

סיכום

ויאגרה היא תרופה המשמשת בעיקר לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים. עם זאת, כמה מחקרים הראו שזה עשוי להיות מועיל עבור נשים מסוימות הסובלות ממצבים רפואיים מסוימים. חשוב לציין כי ויאגרה אינה מאושרת לשימוש בנשים ולא ידוע אם היא בטוחה או יעילה לנשים. נשים לא צריכות לקחת ויאגרה מבלי להתייעץ עם הרופא שלהן תחילה. ישנם גם סיכונים פוטנציאליים הקשורים לנטילת ויאגרה ונשים צריכות להיות מודעות לכך לפני נטילת התרופה.

למד עוד

למידע נוסף על ויאגרה והסיכונים הפוטנציאליים ותופעות הלוואי שלה לנשים, צפו בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן