דף הבית » בינג’ » מה קורה אם אין לך כרטיס מכבי וצריך לקנות תרופות?

מה קורה אם אין לך כרטיס מכבי וצריך לקנות תרופות?

מה קורה אם אין לך כרטיס מכבי וצריך לקנות תרופות?

מהו כרטיס מכבי?

כרטיס מכבי הוא סוג של כרטיס קופת חולים המונפק על ידי מכבי שירותי בריאות, ארגון הבריאות השני בגודלו בישראל (קופת חולים). הכרטיס משמש לגישה לשירותים רפואיים, לרבות תרופות מרשם, בבתי מרקחת ובתי חולים הקשורים למכבי. הוא משמש גם לתשלום עבור טיפולים והליכים רפואיים.

מה קורה אם אין לך כרטיס מכבי?

אם אין לך כרטיס מכבי וצריך לקנות תרופות, עומדות לרשותך מספר אפשרויות. אתה יכול:

  • גשו לבית מרקחת שאינו מכבי ותשלמו מכיסו על התרופה.
  • בקרו בבית מרקחת המזוהה עם מכבי ושלמו מכיסו על התרופה.
  • הגש בקשה לכרטיס מכבי והשתמש בו לרכישת התרופה.

הולכים לבית מרקחת שאינו מכבי

אם אין לך כרטיס מכבי, תוכל ללכת לבית מרקחת שאינו מכבי ולרכוש את התרופה הדרושה לך. זוהי האפשרות הפשוטה ביותר, אך היא עשויה להיות יקרה יותר מרכישת התרופה בבית מרקחת המזוהה עם מכבי. ייתכן שתצטרך לשלם גם עבור הייעוץ עם הרוקח.

ביקור בבית מרקחת שייך למכבי

אם אין לך כרטיס מכבי, עדיין תוכל לבקר בבית מרקחת המזוהה עם מכבי ולרכוש את התרופה הדרושה לך. עם זאת, תצטרך לשלם מכיסם עבור התרופה. העלות אולי נמוכה יותר מאשר ללכת לבית מרקחת שאינו של מכבי, אבל היא עדיין תהיה יקרה יותר מאשר אם היה לך כרטיס מכבי.

הגשת בקשה לכרטיס מכבי

אם אין לך כרטיס מכבי, אתה יכול להגיש בקשה. התהליך פשוט יחסית וניתן לבצע אותו באינטרנט. לאחר אישורך, תוכל להשתמש בכרטיס מכבי שלך לרכישת התרופה הדרושה לך בבית מרקחת המזוהה עם מכבי. זוהי האפשרות המשתלמת ביותר, שכן תוכלו לנצל את ההנחות העומדות בפני חברי מכבי.

אם אין לך כרטיס מכבי וצריך לקנות תרופות, עומדות לרשותך מספר אפשרויות. ניתן לגשת לבית מרקחת שאינו מכבי ולשלם מכיס את התרופה, לבקר בבית מרקחת המזוהה עם מכבי ולשלם מכיס את התרופה, או לבקש כרטיס מכבי ולהשתמש בו לרכישת התרופה. בכל אפשרות שתבחר, הקפד להתייעץ עם הרופא או הרוקח שלך כדי להבטיח שאתה מקבל את התרופה המתאימה לצרכים שלך.

למידע נוסף על מה קורה אם אין לך כרטיס מכבי וצריך לקנות תרופה, צפה בסרטון זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן