דף הבית » עשרת הגדולים » מה קורה אם איבדתי את כרטיס הבוחר שלי?

מה קורה אם איבדתי את כרטיס הבוחר שלי?

מה קורה אם איבדתי את כרטיס הבוחר שלי?

מהו כרטיס בוחר?

כרטיס בוחר הוא מסמך שמונפק על ידי ממשלת מדינה או מדינה לאזרחים הזכאים להצביע בבחירות. הכרטיס משמש לאימות זהות הבוחר ולוודא שרק אזרחים זכאים יוכלו להצביע בקלפי. כרטיסי הבוחר משמשים גם למניעת הונאת בוחרים ולהבטחת הצבעה אחת בלבד לאדם.

מה קורה אם איבדתי את כרטיס הבוחר שלי?

אם איבדת את כרטיס הבוחר שלך, עליך ליצור קשר עם משרד הבחירות המקומי בהקדם האפשרי. הם יוכלו לספק לך כרטיס חלופי. בהתאם למדינה או למדינה בה אתה גר, ייתכן שיהיה עליך לספק הוכחה לזהות או מגורים כדי לקבל כרטיס חדש. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה עליך גם למלא טופס ולספק מידע נוסף.

מה אם אין לי כרטיס בוחר?

אם אין לך כרטיס בוחר, עדיין תוכל להצביע ברוב המדינות והמדינות. ייתכן שיהיה עליך לספק הוכחה לזהות או מקום מגורים כדי להצביע. זה עשוי לכלול רישיון נהיגה, דרכון או תעודה מזהה אחרת שהונפקה על ידי הממשלה. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה עליך גם לספק הוכחת כתובת.

איך אני יכול לקבל כרטיס בוחר?

אם אין לך כרטיס בוחר, בדרך כלל תוכל להשיג אותו מלשכת הבחירות המקומית שלך. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה עליך למלא טופס ולספק מידע נוסף. ייתכן שתצטרך גם לספק הוכחת זהות או מגורים כדי לקבל כרטיס בוחר.

אם איבדת את כרטיס הבוחר שלך, עליך ליצור קשר עם משרד הבחירות המקומי שלך בהקדם האפשרי כדי לקבל תחליף. תוכל גם לגלות מידע נוסף על כרטיסי בוחר וכיצד להשיג אותם על ידי ביקור באתר YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן