דף הבית » מגזין » מה קורה אם אוכלים יותר מדי אורגנו?

מה קורה אם אוכלים יותר מדי אורגנו?

מה קורה אם אוכלים יותר מדי אורגנו?

מה זה אורגנו?

אורגנו הוא עשב שמקורו באזור הים התיכון. הוא בן למשפחת הנענע ובעל טעם חזק וארומטי. אורגנו משמש בדרך כלל לטעמים של מגוון מנות, מפיצה ופסטה ועד סלטים ומרקים. הוא משמש גם ברפואה המסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל הפרעות עיכול, הצטננות וכאבי ראש.

מהם הסיכונים באכילת יותר מדי אורגנו?

אכילת יותר מדי אורגנו עלולה להוביל למגוון של תופעות לוואי לא נעימות, מבעיות עיכול ועד לסיכון מוגבר לאבנים בכליות. להלן כמה מהסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לצריכת יתר של אורגנו:

בעיות עיכול

אורגנו ידוע כמעורר גירוי למערכת העיכול. אכילת יותר מדי אורגנו עלולה לגרום לכאבי בטן, בחילות, הקאות ושלשולים. זה יכול גם להוביל לתחושת צריבה בגרון ובפה.

אבנים בכליות

אורגנו עשיר באוקסלטים, שהם תרכובות שעלולות להגביר את הסיכון לאבנים בכליות. אכילת יותר מדי אורגנו עלולה להגביר את כמות האוקסלטים בגוף, מה שעלול להוביל להיווצרות אבנים בכליות.

כמה אורגנו זה יותר מדי?

כמות האורגנו הנחשבת בטוחה לאכילה משתנה מאדם לאדם. ההמלצה הכללית היא להגביל את צריכת האורגנו ללא יותר מכפית אחת ביום. אם אתה משתמש באורגנו כצמח מרפא, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני נטילת אותו בכמויות גדולות.

סיכום

אכילת יותר מדי אורגנו עלולה להוביל למגוון של תופעות לוואי לא נעימות, מבעיות עיכול ועד לסיכון מוגבר לאבנים בכליות. עדיף להגביל את צריכת האורגנו ללא יותר מכפית אחת ביום. אם אתה משתמש באורגנו כצמח מרפא, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני נטילת אותו בכמויות גדולות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן