דף הבית » עשרת הגדולים » מה יקרה אם שכחתי כדור אחד?

מה יקרה אם שכחתי כדור אחד?

מה יקרה אם שכחתי כדור אחד?

מה קורה אם אשכח גלולה אחת?

שכחה לקחת גלולה יכולה לקרות לכל אחד. בין אם את נוטלת אמצעי מניעה דרך הפה, תרופות מרשם או תוסף ללא מרשם, חשוב לדעת מה לעשות אם תשכחי גלולה אחת.

סיכונים אפשריים

אם תשכח לקחת כדור אחד, אתה עלול להיות בסיכון לכמה תופעות לוואי אפשריות. בהתאם לסוג התרופה או התוסף שאתה נוטל, אתה עלול לחוות בחילות, הקאות או שלשולים. אתה עלול גם להיות בסיכון לתגובה אלרגית או תגובה שלילית לתרופה או לתוסף.

איך לקחת את הגלולה שהוחמצה

אם שכחת ליטול גלולה אחת, חשוב ליטול אותה ברגע שאתה זוכר. אם אתה זוכר תוך 12 שעות מהמנה שהוחמצה, קח את הגלולה ברגע שאתה זוכר. אם עברו יותר מ-12 שעות מאז המנה שהוחמצה, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את הגלולה הבאה בזמן הקבוע שלך. חשוב לציין שאם שכחת ליטול גלולה אחת, ייתכן שלא תהיה מוגנת מפני הריון או אחר. סיכונים הקשורים לתרופה או לתוסף. אם אתה נוטל אמצעי מניעה אוראלי, ייתכן שתצטרך להשתמש באמצעי מניעה גיבוי, כגון קונדום, במשך שבעת הימים הבאים.

מניעת מנות מוחמצות עתידיות

כדי למנוע מנות שהוחמצו בעתיד, חשוב ליצור שגרה לנטילת התרופות או התוסף שלך. ייתכן שתרצה להגדיר אזעקה או תזכורת בטלפון שלך או לכתוב פתק כדי להזכיר לעצמך לקחת את הגלולה שלך בכל יום. ייתכן שתרצה גם לשמור את התרופות או התוסף שלך במקום גלוי, כגון על שידת הלילה או בארנק שלך, כדי שלא תשכח לקחת אותם.

סיכום

אם שכחת ליטול כדור אחד, חשוב לדעת מה לעשות. בהתאם לסוג התרופה או התוסף שאתה נוטל, אתה עלול להיות בסיכון לכמה תופעות לוואי אפשריות. חשוב ליטול את הגלולה שהוחמצה ברגע שאתה זוכר ולהשתמש באמצעי מניעה גיבוי, כגון קונדום, במשך שבעת הימים הבאים. כדי למנוע מנות שהוחמצו בעתיד, חשוב ליצור שגרה לנטילת התרופות או התוסף שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן