דף הבית » המלצת הצוות » מה יקרה אם המלכה תמות?

מה יקרה אם המלכה תמות?

מה יקרה אם המלכה תמות?

תוכנית הירושה

כשהמלכה תמות, כס המלוכה יעבור לבנה, הנסיך צ'רלס, שהוא היורש בעל הכהונה הארוכה ביותר בהיסטוריה הבריטית. זו ידועה בשם 'תוכנית הירושה' והיא מסורת ארוכת שנים של המלוכה הבריטית. אחרי הנסיך צ'רלס, כס המלוכה יעבור לבנו הבכור, הנסיך וויליאם, ולאחר מכן לבנו הבכור, הנסיך ג'ורג'.

הלוויה המלכותית

כשהמלכה תמות, תתקיים לה הלוויה מלכותית. זו תהיה הלוויה ממלכתית, כלומר ישתתפו בה בני משפחת המלוכה, פקידי ממשל ומכובדים מרחבי העולם. ההלוויה תתקיים במנזר וסטמינסטר ותהיה רומן מפואר, עם תהלוכה של גופת המלכה ברחובות לונדון.

תקופת האבל

לאחר מות המלכה, תהיה תקופת אבל. זה יהיה כרוך בתקופת אבל לאומי, שבה יניפו דגלים בחצי התורן ותקופת אבל רשמי, שבה משפחת המלוכה תלבש שחור והממשלה תקיים תקופת שתיקה. תקופת אבל זו תימשך מספר שבועות.

הכתרת המלך או המלכה החדשים

לאחר סיום תקופת האבל, המלך או המלכה החדשים יוכתרו. זה יהיה טקס מפואר, בהשתתפות בני משפחת המלוכה, פקידי ממשל ומכובדים מרחבי העולם. הטקס יתקיים במנזר וסטמינסטר ויכלול את שבועה של המלך או המלכה החדשים והכתרת תכשיטי הכתר.

ההשפעה על המלוכה הבריטית

למותה של המלכה תהיה השפעה משמעותית על המלוכה הבריטית. המלך או המלכה החדשים יביאו סגנון מנהיגות חדש למונרכיה, והציבור יחפש אליהם הדרכה והשראה. המלך או המלכה החדשים יביאו גם סדרת עדיפויות חדשה למלוכה, שיבוא לידי ביטוי באופן שבו המלוכה מתנהלת ובאופן שבו היא מקיימת אינטראקציה עם הציבור.

למותה של המלכה תהיה השפעה גם על הכלכלה הבריטית, שכן המלוכה היא חלק חשוב בתעשיית התיירות במדינה. המלך או המלכה החדשים צפויים להמשיך את מסורת הסיורים המלכותיים, שמכניסים למדינה הכנסות של מיליוני פאונד.

למותה של המלכה תהיה השפעה גם על חבר העמים, שכן המלך או המלכה החדשים יהיו ראש חבר העמים. המלך או המלכה החדשים צפויים להמשיך את המסורת של ישיבת ראשי הממשלה של חבר העמים, המפגישה מנהיגים מכל רחבי חבר העמים כדי לדון בנושאים בעלי עניין משותף.

כדי ללמוד עוד על המלוכה הבריטית ומה קורה כשהמלכה מתה, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן