דף הבית » המלצות העורכים » מה היה קורה אם גרמניה הייתה מנצחת?

מה היה קורה אם גרמניה הייתה מנצחת?

מה היה קורה אם גרמניה הייתה מנצחת?

ההשפעות של ניצחון גרמני

לו גרמניה הייתה מנצחת במלחמת העולם השנייה, העולם היה שונה בתכלית. גרמניה הייתה הופכת למעצמת על, והשפעתה הייתה מורגשת ברחבי העולם. סביר להניח שהאידיאולוגיה הנאצית הייתה מתפשטת למדינות אחרות, והעולם היה הופך למקום מדכא ומסוכן עוד יותר.

ההשפעות על גרמניה

לניצחון גרמני היה השפעה עצומה על גרמניה עצמה. המדינה הייתה הופכת למעצמה תעשייתית וצבאית גדולה, וכלכלתה הייתה פורחת. הנאצים היו מסוגלים להרחיב את המשטר המדכא שלהם, והמדינה הייתה הופכת לסמכותנית עוד יותר. הנאצים היו שולטים יותר באוכלוסייה, וסביר להניח שהשואה הייתה נמשכת.

גרמניה הייתה הופכת גם לשחקנית בינלאומית מרכזית. סביר להניח שהמדינה הייתה הופכת לבעלת ברית מרכזית של ברית המועצות, ושתי המדינות היו מסוגלות לעצב את העולם בדמותן. גרמניה הייתה הופכת לשחקן מרכזי בפוליטיקה הבינלאומית, והשפעתה הייתה מורגשת ברחבי העולם.

לניצחון הגרמני הייתה השפעה גדולה גם על אירופה. גרמניה הייתה הופכת למעצמה הדומיננטית באירופה, והשפעתה הייתה מורגשת בכל מדינות אירופה. גרמניה הייתה מסוגלת לשלוט בהחלטות הכלכליות והפוליטיות של שאר מדינות אירופה, וסביר להניח שהמדינות היו הופכות לדכאניות וסמכותיות יותר.

גם גרמניה הייתה מצליחה להרחיב את שטחה, וסביר להניח שהמדינה הייתה מצליחה לכבוש מדינות אחרות באירופה. הייתה לכך השפעה גדולה על שאר העולם, שכן גרמניה הייתה מסוגלת לשלוט במשאבים של המדינות האחרות. סביר להניח שהעולם היה מפולג עוד יותר, והכלכלה העולמית הייתה סובלת.

לבסוף, לניצחון גרמני הייתה השפעה גדולה על ארצות הברית. גרמניה הייתה יריבה גדולה של ארצות הברית, ושתי המדינות היו מתחרות על משאבים והשפעה. ארצות הברית הייתה צריכה להתחרות עם גרמניה על משאבים, וסביר להניח ששתי המדינות היו הופכות עוינות עוד יותר זו כלפי זו.

  • גרמניה הייתה הופכת למעצמת על
  • האידיאולוגיה הנאצית הייתה מתפשטת
  • גרמניה הייתה הופכת לשחקן בינלאומי גדול
  • גרמניה הייתה הופכת למעצמה הדומיננטית באירופה
  • גרמניה הייתה מסוגלת להרחיב את שטחה
  • ארצות הברית הייתה צריכה להתחרות בגרמניה על משאבים

למידע נוסף על מה היה קורה אילו גרמניה הייתה מנצחת במלחמת העולם השנייה, לחץ כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן