דף הבית » עשרת הגדולים » מה היה קורה אילו הנאצים היו מנצחים במלחמה?

מה היה קורה אילו הנאצים היו מנצחים במלחמה?

מה היה קורה אילו הנאצים היו מנצחים במלחמה?

ההשלכות הפוטנציאליות של הניצחון הנאצי

ההשלכות הפוטנציאליות של ניצחון הנאצים במלחמת העולם השנייה כמעט איומות מכדי לחשוב עליהן. הנאצים היו משטר אכזרי ומדכא, ולו היו מנצחים במלחמה, העולם היה שונה לגמרי. אי אפשר לדעת בדיוק מה היה קורה, אבל אפשר לעשות כמה ניחושים מושכלים על סמך פעולות העבר של הנאצים.

התוצאה הברורה ביותר של הניצחון הנאצי הייתה השמדת מיליוני אנשים. הנאצים כבר החלו במסע רצח העם נגד היהודים, ולו היו מנצחים במלחמה, זה היה מתרחב לקבוצות אחרות, כולל רומא, סלאבים והומוסקסואלים. לנאצים היו גם תוכניות ליישב חלק גדול ממזרח אירופה, ולו היו מצליחים לעשות זאת, עוד מיליוני אנשים היו נהרגים או נעקרים.

הסדר העולמי החדש של הנאצים

לנאצים היו תוכניות גרנדיוזיות ליצור סדר עולמי חדש, עם גרמניה במרכזו. הסדר החדש הזה היה מבוסס על אידיאולוגיה נאצית, והיה מדכא וסמכותי. הנאצים היו כופים גרסה משלהם לצדק על העולם, וכל מי שמתנגד להם היה נענש בחומרה. הסדר החדש הזה היה מדינה טוטליטרית, והיה שולל מאנשים זכויות וחירויות בסיסיות.

לנאצים היו גם תוכניות ליצור היררכיה גזעית חדשה, עם העם הגרמני בראש וגזעים אחרים בתחתית. זה היה מביא ליותר דיכוי ואפליה, והיה יוצר עולם עוד יותר לא שוויוני ולא צודק. לנאצים היו גם תוכניות להרחיב את האימפריה שלהם, ולו הם הצליחו, חלק גדול מהעולם היה בשליטתם.

לנאצים היו גם תוכניות ליצור מערכת כלכלית חדשה, המבוססת על הרעיונות שלהם לגבי מה הכי טוב לעם הגרמני. זו הייתה מערכת אוטרקית, והייתה מונעת מאנשים גישה למשאבים וסחורות ממדינות אחרות. זה היה מוביל לעוני ולמחסור נרחב, והיה גורם להשפעה הרסנית על הכלכלה העולמית.

השלכות פוטנציאליות תיאור
השמדת מיליונים הנאצים כבר החלו במסע רצח העם נגד היהודים, ולו היו מנצחים במלחמה, זה היה מתרחב לקבוצות אחרות.
סדר עולמי חדש של הנאצים לנאצים היו תוכניות גרנדיוזיות ליצור סדר עולמי חדש, עם גרמניה במרכזו. הסדר החדש הזה היה מבוסס על אידיאולוגיה נאצית.
היררכיה גזעית לנאצים היו גם תוכניות ליצור היררכיה גזעית חדשה, עם העם הגרמני בראש וגזעים אחרים בתחתית.
מערכת כלכלית לנאצים היו גם תוכניות ליצור מערכת כלכלית חדשה, המבוססת על הרעיונות שלהם לגבי מה הכי טוב לעם הגרמני.

ההשלכות הפוטנציאליות של ניצחון הנאצים במלחמת העולם השנייה כמעט איומות מכדי לחשוב עליהן. אילו הנאצים היו מנצחים במלחמה, העולם היה שונה לגמרי. זה היה עולם של דיכוי, אפליה ואי צדק, ומיליוני אנשים היו סובלים.

  • השמדה של מיליוני אנשים
  • סדר עולמי חדש של הנאצים
  • היררכיה גזעית
  • מערכת כלכלית אוטרקית

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן