דף הבית » עוצר נשימה » ויזה לארצות הברית – מה קורה אם לא מוצאים ויזה ישנה?

ויזה לארצות הברית – מה קורה אם לא מוצאים ויזה ישנה?

ויזה לארצות הברית – מה קורה אם לא מוצאים ויזה ישנה?

מהי ויזה?

ויזה היא מסמך המאפשר לך לנסוע לארצות הברית. הוא מונפק על ידי משרד החוץ האמריקאי ומאפשר לך לשהות במדינה לפרק זמן מסוים. בהתאם לסוג הויזה, ייתכן שתוכל לעבוד או ללמוד בעודך בארצות הברית.

מה קורה אם אני לא מוצא ויזה ישנה?

אם איבדת או לא מוצאת ויזה ישנה לארצות הברית, ישנם צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות לקבל ויזה חדשה. הנה כמה מהצעדים שעליך לנקוט:

  • בדוק את הדרכון שלך עבור כל הוכחה לויזה. ניתן להחתים אותו בדרכון או בדף ויזה נפרד.
  • צור קשר עם שגרירות ארה"ב או הקונסוליה במדינה שבה קיבלת את הויזה. ייתכן שהם יוכלו לספק לך עותק של הויזה.
  • פנה למשרד החוץ האמריקאי. ייתכן שהם יוכלו לספק לך עותק של הויזה.
  • אם אינך מצליח להשיג עותק של הויזה, תצטרך להגיש בקשה חדשה. תצטרך לספק תיעוד כדי להוכיח שאיבדת או לא מצאתם את הויזה הישנה.

בעת הגשת בקשה לויזה חדשה, תצטרכו לספק תיעוד שיוכיח שאיבדתם או לא מצאתם את הויזה הישנה. זה עשוי לכלול עותק של הדרכון שלך, עותק של מסלול הנסיעה שלך ומכתב משגרירות ארה"ב או הקונסוליה במדינה שבה השגת את הויזה. תצטרך גם לספק הוכחה לזהותך והוכחה לזכאותך ויזה. זה עשוי לכלול מסמכים כגון תעודת לידה, תעודת נישואין או מסמכים אחרים המוכיחים את זהותך. לאחר ששלחת את המסמכים הדרושים, תצטרך להמתין לעיבוד הויזה. תהליך זה יכול להימשך מספר שבועות או חודשים, תלוי בסוג הויזה שאתה מבקש. לאחר אישור הויזה, תוכל לנסוע לארצות הברית. תצטרכו להציג את הויזה שלכם בנמל הכניסה עם הגעתכם לארצות הברית. למידע נוסף על ויזות בויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן